I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 17, 2009

Kopi Ganoderma Plus
Semenanjung : RM 23.50 (POS RM 10)
Sabah Sarawak : RM 25.00 (POS RM 20)



Serbuk minuman kopi segera diperkayakan dengan khasiat Ganoderma bersama Habbatus Sauda' (Jintan Hitam). Berkesan untuk membantu melawaskan pembuangan air besar dan mengeluarkan angin dari tubuh badan.



Lazat lagi berkhasiat. Penuh dengan nilai pemakanan dan perubatan. Telah terbukti ribuan tahun. Berteraskan keyakinan terhadap hadis nabi....

Sabda Rasulullah S.A.W:
"al-Kam-ah (Cendawan) itu daripada al-Mann. Airnya adalah penawar bagi mata".
(Hadith Riwayat Imam al-Bukhari)


Sabda Rasulullah S.A.W :
(Sesungguhnya al-Habbatus al-Sauda' boleh menyembuhkan segala penyakit kecuali al-Sam."
Saya bertanya : "Apakah al-Sam itu?" Baginda mejawab : "al-Sam iaitu maut ".
(Hadith Riwayat Imam al-Bukhari)

Penyakit-penyakit yang berjaya dirawat oleh Ganoderma dan Black Cumin :
Stroke, Lumpuh sebelah badan, leukimia, sakit buah pinggang, sembelit, sakit jantung, berak berdarah, kencing manis, lelah/atsma, alahan (allergic), paru-paru berair, ulser, buasir, kerap membuang air kecil, lemah badan, sejuk badan, kaki dan tangan, sakit puan, sakit tuan, haid tidak teratur, senggugut, barah payudara, barah rahim, selepas bersalin, rahim tidak subur, kemandulan memulih dan meningkatkan tenaga batin, penyakit kulit, mengimbangkan paras gula dalam darah, sukar untuk tidur malam (imsomnia), migraine, sakit mata, sengal badan, gout, gigitan binatang bisa, tekanan darah tinggi, tekanan darah rendah, resdung, luka dalam perut, menghaluskan kulit, menghancurkan batu karang, membuang kolesterol, sakit kuning, kabur mata, gastrik, buang air kecil tidak lawas, awet muda......dan sebutkan apa sahaja tentu ia penawarnya. Insya Allah
Ganoderma adalah herba yang berkualiti tinggi. Ia yang digalar "Hanya satu-satu jenis ubat" adalah ubat yang paling baik yang tidak mempunyai kesan sampingan walaupun setelah digunakan berapa lama. Ianya boleh membaiki keadaan kesihatan seseorang, menambahkan keupayaan penyembuhan badan, menolong menjaga kesihatan tubuh badan dan memanjangkan umur. Fungsi utamanya adalah untuk mengesan dan membongkar penyakit serta mengeluarkan keracunan dari tubuh badan. Ia juga berperanan untuk menyeimbangkan fungsi tubuh agar berada ditahap yang optimum.

Black Cumin berupaya menolong membina daya ketahanan badan (immune system) bagi jangkamasa lama dengan membekalkan keperluan optima yang diperlukan badan untuk mencegah dan melawan penyakit. Khasiat dan keberkesanannya amat terbukti seperti : Peningkatan Sistem Imunisasi, Anti-Tumor, Anti-Bakteria, Anti-Radang (Anti-Inflammation), Anti-Histamine, Nilai Pemakanan, Penggalak Pengeluaran Susu.

No comments:

Post a Comment