I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 17, 2009

Lingzhi T-Plus


Segar Menyegarkan . Fresh and Refreshing

Ganoderma terkenal kerana kehebatannya didalam merawat pelbagai penyakit yang kronik dan dibuktikan oleh kajian pakar tentang kesan dan kehebatannya. Manakala kemasyhuran herba Misai Kucing pula kerana kesan diuretiknya yang selamat tanpa menjejaskan buah pinggang. Diuretik bermakna proses membuang air di dalam badan. Misai Kucing tidak mengeringkan ( dehydrate ) air tubuh walaupun bersifat diuretik.

Minuman herba LINGZHI Tplus telah terbukti berkesan merawat penyakit-penyakit yang berkait dengan fungsi buah pinggang seperti batu karang, melawas pembuangan air kecil, membuang dan mencuci darah dari toksid yang berlebihan, menurunkan berat badan berlebihan, menghancur dan mengeluarkan kolestrol yang tidak diperlukan oleh tubuh, merawat radang sendir ( arthritis ), gout dan sengal-sengal atau lenguh ( rheumatism ) disamping menyingkirkan asid urik dan toksik metabolik yang berlebihan pada sendiri dan otot serta membantu melancarkan perjalanan darah.

Minuman herba LINGZHI Tplus mengandungi potassium untuk menggantikan air yang hilang dari tubuh semasa proses diuretik. Kandungan saponin dan tanin pada Minuman herba LINGZHI Tplus juga boleh mengubati keputihan.

Selain itu ia mengandungi Kalium dan Sinensetin. kalium bersifat diuretik dan pelarut batu karang dalam saluran air kencing, manakala sinensetin bersifat antibakteria. kajian saintifik tentang herba Orthosiphon Stamineus menunjukkan :

- Air rebusan daunnya meningkatkan perpeluhan badan untuk mengeluarkan bahan toksid yang berlebihan dari badan
- Digunakan sebagai pencuci darah ( blood purifier ) dan agen untuk mengurangkan radang ( inflammation ) di dalam kes-kes arhritis
- Merencat pertumbuhan batu karang dan membantu melawaskan pembuangan air kecil
- Berkesan menyeimbang, mengawal dan menurunkan berat badan

LINGZHI Tplus minuman herba istimewa dengan keaslian aroma dan rasa yang cukup enak hasil penyatuan khasiat Ganoderma bersama daun dan bunga herba Orthosiphon Stamoneus ( Misai Kucing ) yang terpilih lagi berkualiti tinggi.


Cara Pengambilan


Masukkan 1 scahet minuman herba LINGZHI Tplus ke adalam secawan air panas. Tutup rapat. Biarkan selama 15 - 20 minit.

Siap untuk diminum kosong atau bersama gula, madu dan gula batu. 1 scahet LINGZHI Tplus dapat digunakan untuk 4 kali bancuhan. Sesuai diminum sejuk atau panas.


Semenanjung : RM 19.50 (+ POS RM 10)
Sabah Sarawak : RM 24.50
(+ POS RM 20)
C.O.D : SEKITAR BANDAR KOTA BHARU

019-9454767

No comments:

Post a Comment